Sevdashn yaa aman olmasında önlem için kıllanılsın ve sağlıkla kucaklayın inşallah. Evet şimdilerde aralıklı sürüyorum ama küçükken her gün sürdüm. Zaten cok cok az yeterli
Oluyor yağ olduğundan. Yüzünü tırnakladı yine kantaron sürdüm, tırnagını derin kesmişim yine sürdüm, yani genel olarak kurtarıcı oldu bana. Sünnettede dr önerdi zaten kullanıyordum dedim.