Zeynppppp Arkadaşlar kız ismi fikirleriniz varmı anlamları olan ben isim bulsam güzel anlamı olmuyor çok beğendiklerimin 🥹
TinyBabys Zeynppppp kızımın adı Eslem Hifa, anlamı da çok güzel telaffuzu da. 🥰 Eslem : Kendini Allah’a adayan, ibadet eden demek. Hifa : Allah’ın rızasını kazanmak için yaşayan bir sahabe. İkinci anlamı da sabreden demek. 🥰
Deletedmom52620 Zeynppppp kendi ismim mira Melina koyacağım kızımın adını yanına isim bakıyorum Alâ yı çok beğeniyorum ilk kızımın adı da Sayra Nas
Vicibici Zeynppppp Dolunay veya aydilge düşünüyorum ama eşim pek sıcak bakmadı 🙄 ela veya eylül koyalım diyor ama sanırım son sözü anneler söyler, ikna etmeye çalışıyorum 😂
Zeynppppp EmineDefneGokce miranın anlamı ne acaba mira miray umay isimleri fazlalaştı bu sene güzel defne isminide 😌😌😌💓
Zeynppppp ozlemmerveeee19 zümrayı bu sene çok fazla koyan var sanırım herkes zümra ama zümra çok güzel 👍🏻😌
Zeynppppp Baharrelisaa çok güzel hem modern bir isim hemde anlamı çok güzel anlamlı olmasıda önemli ☺️
EmineDefneGokce Zeynppppp kızıma hamileyken defneye karar vermiştim kızım 2,5 yaşında hamileliğimle birlikte 3 sene önce falan. Cidden şuan o kadar yaygın ki mira ve defne 😂 mira okyanus demekmiş defne de bitki
Zeynppppp Deletedmom52620 sizden duydum bu isimleri okadar isim aradım ben isim bulsam eşim karşı çıkıyor yada ben bulsam anlamı olmuyor herkkes ne kolay buluyor 🤣
Deletedmom52620 Zeynppppp Benimde takıntılarım var mesela isim konusunda illa bir sure de bir kuranı Kerim de bir yerinde isim geçecek ben okuyacağım ona göre koyuyorum kendi ismimde isterdim bir sure ismi veya kuranda geçen güzel anlamlı o yüzden takıntı yaptım Melina yı eeşim çok istiyor. Alâ yüce demek meal okurken görmüştüm aklımda kaldı İlk kızımda çok araştırdım normalde hira istedim herkeste o isim var okula başlayınca herkes hira duru alya olacak diye koymadım 1 hafta kimlik çıkaramadım.
Zeynppppp EmineDefneGokce ayy ne koyarsan yaygınlaşıyor zaten olsun ne yapalım herkesim ayrı evlerinde neyseki 😀
Zeynppppp Deletedmom52620 ayyy aynı takıntıdayım bende çok haklısın bende herkes hira diye koyamadım hira nur çok güzel oluyor ama fazlasıyla var okulda ne olucak ama biz ne koyarsak koyalım çoğalıcak o isimler bi arkadaşımdan alya duydum o kızın isminden sonra bir sürü alya oldu alıştım artık 🤦🏻♀️
-_Esra_- Deletedmom52620 Nisanur Koyacağım kızımın adını nasip olursa. İsmi hayırlı nurlu güzel kadın demek. Anneler Modern isim koyacağım diye manası yanlış saçma sapan isimler koyabiliyor Malesef.
Deletedmom52620 Zeynppppp aynen bari senelerinde okul yılında az olsun hadi 1 yaş 2 yaşlar neyse de aynı yaş aynı sınıfta zor liseye giderken bizim sınıfta 5 tane Büşra vardı o kadar zor oluyor ki Büşra diyince hepsi efendim diyordu oradan hep aklımda kalmış 😂😂
Zeynppppp Vicibici son sözü keşke anneler söylese şimdiye isim ayrlardık ortak isim bulmamız gerekiyor 🥺