Geçen yıl öğrenmiştik unicorn uterusum olduğunu ve ayrıca polikistik overde var 1 yıldır tedavi görüyoruz ilk defa yumurtam büyüdü aşılama yapıldı. Araştırdığım kadarıyla unicorn uterusu olanların hamileliği çok riskli geçiyormuş çok görülen bir vaka değil o yüzden çokta bir bilgi toplayamadım var mı aramızda yarım rahmi olup hamile kalanlar ?