Merhaba arkadaşlar 9+1 tüp Bebek ile hamileyim progestan dex göbekten kullanıyorum ama sağ tarafım artık çürüdü. Doktorum iç bacağın yağlı kısmına yapabileceğimi söyledi. Yaptım ama doğru yere mi yaptım emin değilim göbek acımıyordu bacak acıyor yanlış bişey mi yaptım acaba bacaktan kullanan var mı?