mavi0811
Evet bendede ağrılar oluyordu hamilelerde hep bendede oluyor bebek büyüdüğü için normalmiş falan diolardi bende bir iki hafta umursamadım öyle söylenince ama baktım geçmiyor gideyim artık dedim iyi ki de gitmişiz açıklık meydana gelmişti rahme dikiş atıldı çok şükür sevindim bir sey cikmamasina her zman doktora görünmek en iyisi 🤗