egeninincisii pkr45 Oğlumda aşırı rahattım. Hiç belirtim yoktu. Şimdi hamileyim doktorumuzun tahmini kız. Tansiyon, mide bulantısı, baş dönmesi, baş ağrısı, sivilce, ciltte kuruluk, basenlerde kilo… ne ararsanız var😂😂
Edabykl pkr45 valla bu bence yapiyla ve kisiyle alakali benim oglum olacak suan 24.haftadayiz ilk 4 ay kustum mahfoldum hic bise yiyemedim hep eksi ve tuzlu yedim suan da yeni yeni tatli yemeye basladim ve bulantılarım yeni geçti sayılır karnim sivri dik baya yüzümde sivilce leke olusuyo 🤷🏻♀️😂
arenkus pkr45 erkek bebek genelde sol tarafta hissedilir kaşık ağrıları vs gerçekten de öyleymiş bebeğim erkek 32 haftadayım hep solda hareket etti 🙈
Prensesmelek pkr45 erkek bebek genelde sağda olur bnmde oyle oldu oyuzden hep sola yatıyorum bırde benım aşırı derecede ayaklarım üşüyordu ve mıde bulantm hıc olmadı
Archenemy_56 pkr45 erkek kız belirtisi diye bişey yok canım ikinciye hamileyim erkek ilk bebeğim de erkekti ilkinde bulantı kusma halsizlik nedir bilmedim hep ekşi yedim et Aşerdim hep çok dinçtim hamile olduğumu bile anlamadım bu oğlumda 16.haftaya kadar bulantı kusma halsizlikten öldüm et görmek değil adını duyunca öğürüyordum canım tatlı istedi hep uykudan hala gözümü açamıyorum 21 haftalık olduk çok farklı belirtiler ama aynı cinsiyet 😀 cinsiyet değil ama bebekten bebeğe ya da annenin o anki sağlık durumuna göre fark ediyor olabilir
EmineDefneGokce pkr45 kusura bakmayın da çok saçma buluyorum bu tarz şeyleri . Sonuçta vücut kız ve erkek bebeğe göre tepki vermiyor ☺️ 2 kızı olan insanın bile 2 hamileliği bir değil Yani . Kızımda karnım dimdik ve çok güzeldi . Gören erkek diyordu hayır diyorum kız. Yok kız yaygın olurmuş benim karnım dimdik öndeymiş. Kızım 2,5 yaşında şuan😂
Nrglesim2 pkr45 23 haftalık şuan daha yeni öğrendik erkek olduğunu çok şükür çok rahat bi gebelik geçirdim az çok bulantı oldu başlarda daha da bi sıkıntım yok ama karnımda önümde yani yüz olarakta bi güzellik geldi okadar
[silindi] pkr45 bütün belirtilerim erkek gibiydi ultrasonu gören herkes erkek dedi ama kızım olacak bu belirti işlerine inanmayı bıraktım 😁
Nesine 2oğlum var rabbim nasıp ederse kızım olcak 24haftalıgım şuan benim belirtilerm erkeklerde cok rahattım kusma vs hıç olmadı sadece aç kaldığımda olurdu bel bölgem düzdü hıc kılo almadım sadece sivri göbek harıkaydı şimdi ha birde erkek bebek erken hissedilir derler sanırım dogru 16haftalarda hissetmiştim ama sunan hala kızımı hissedemıyorum kızlardada her yerden kilo aldm göğüs bel basen ama gobegım yok gibi yayvan şekılde mide bulantısı cok yasamadm ne yalan söylim sadece mide yanma fazla. Ha unutmadan erkeklerde tavuk eti kırmızı et vs cok sevdm kızımda daha cok tatlı ve meyveci oldum benim böyle oldu unutmadan birde erkeklerde göğüslerim cabuk karardı bunda hala aynı fark yok benim yaşadıklarım bunlar işine yarar umarım herkezın rabbim gönlüne göre versin💕🤲