Bet7408
Ek bir ücret alıyorlar. Açılmanız yaklaşık 5-6 cm olunca ( zaten o aşamaya kadar aşırı sancı olmuyor) belinizden katater takılıyor. Zor ve acılı bir işlem değil. Sonra da anestezik bir ilaç enjekte ediyorlar.
Sancılarınızı hissetmiyorsunuz. Ben iki ya da üç defa ıkındım, ıkınma hissimde sorun olmadı. Hiç bir ağrı, acı hissetmeden oğlumu kucağıma aldım. 4-5 dikişim oldu dikiş atılırken de hissetmedim. Sonrasında da herhangi bir şikayet yaşamadım.