Selam kızlar, 32 haftalık hamileyim, sıkça akıntım oluyor doktor buna normal demişti ama bugün akıntı ile birlikte bir damla kadar akıntı kıvamında kan geldi. Nişan diyenler oldu nişan bu şekilde mi oluyor? Erken doğum belirtisi mi acaba? Bilgisi olan var mı bunu yaşanyan var mı aranızda?