Efeninannesii Selam kızlar ben 24 haftalık hamileyim medicalpark park Nagihan Yılmaz ile çalışıyordum ama şimdi Anadolu çiftlik hastanesi Özge prim mantardan randevu aldım yarın için aranızda özge hanıma giden var mı yada başka doktor tavsiyesi olan varmı?
Aybebek Efeninannesii canım nagihan hanım bildiğim kadarıyla iyi bi doktor.. değiştirme nedenin varmi?
Sebnem55 Cnm bende gecen yil ozge hanima gidiyordum ama hic mutlu olmadım bebegimide kaybettim zaten.simdi medicalpark zehra yilmaza gidiyorum.neden değiştiriyorsun doktorunu merak ettim..
Harunnisa Sebnem55 ben bafrada raif cayliya gidiyorjm suanlik cok memnunum cok iyi ilgileniyor ve istedigin kadar soru sorabiliyorsan sikilmadan cevap veriyor
Yaceemm Bafrada Ertan beye de ben gidiyorum. İlk kizimi da onda doğum yaptim. Çok memnunum. Çok sakin insanı rahatlatan bir yapısı var. Samsunda limanda nur hanıma gidiyor arkadaşım çok memnun