Fulyaozturk Kızlar selam, hastanede giyeceğim pijama/gecelik konusunda kararsızım. Kolaylık açısından elbise tarzı mı rahat oluyor yoksa pijama takımı olarak mı? Yardımcı olabilir misiniz?
ipekveatlas Fulyaozturk ben elbşse de aldım takımda ama elbiseyle rahat edemedim hic. lcw aldım ben ikili takım
prenses_annesiiii Fulyaozturk ben sezeryan oldum uzun gecelik ve alt üst takım almıştım uzun elbiseyle daha rahat ettim
Deletedmom52620 Fulyaozturk ikili takımlar rahat oluyo altımda hasta bezi olunca sanki kayacak gibi hissiyat oluyor diye ikili takım daha rahat birde gelen giden olursa diye
Sevdashn Fulyaozturk ben doğumdan önce çatı muayenesi için yani açılma ilerliyo mu diye bı tane elbise aldım 3 tane önden düğmeli pijama aldım pentiden bunların yeteceğini düşünüyorum sadece 1 tane pijama altı koyarım her ihtimale karşı