Zeynep_31 34 haftalıgim Ara ara sertleşme oluyor karnımda. normal mi acaba , benim gibi olan var mi sebebi ne olabilir
mydeno13 Zeynep_31 bende 35.+3 üm bende kasılma olıyor bugun çok oldu şuan bile var göbeğimin bi yanında toplandı şimdi dağa doğru duruyor bazen de ortada taş kesiyor
esmaninbebegineva braxton hicks kasılmaları. Nst ye girmeni öneririm kasılma başlamış olabilir benim de 36. Haftam sertleşme kasılma başladı. Nst de sancı göründü doğum yakın dedi dr
esmaninbebegineva Zeynep_31 genelde üstte toplanıyor gibi olup altta regl sancısına benzer bir sancı oluyor
Buser54 39.haftadayım 24 den beri kasılma vs var karnım aşırı sert hareketi azaltmamı söylemişti ebem ama zaten hareketlerim çok kısıtlı 😅 doğum olur falan dediler ama olmadı yani sancım da hiç yok