Manuel ile 6 ay sagmaniz mümkün değil. Ben 4,5 ay sagip süt verdim bebeğime. 5. Ay gibi azalarak kesildi sütüm . Ama buna etken farklı sebepler olabilir. Ben gece yatarken sagiyordum sabaha kadar sagmiyordum bu yüzden azalarak bitmiş olabilir . Bebegim 1 aylikkende alerjisini öğrendiğimiz için çok katı bir diyete baslamistim . Sadece bazı sebze ve meyveleri yiyebiliyordum. Beslenmem bozulmuştu bu yüzden de olabilir .