oykumm_1233 Emedko bana ılacı alırken eczaneci gunde 2 kere dedi de fazlamı gelır acaba diye sormak istedım
SGamze oykumm_1233 kansızlığın varsa düzelene kadar bende sabah akşam kulandım kansızlığım düzelene kadar bire düşürdüler sonra
oykumm_1233 Hameh bana doktorum bısı demedi ama eczaneden alırken gunde 2 defa kullanılıyor dedı kararsız kaldım sanırım doktoruma danısıcam yarın
moom222 oykumm_1233 günde bir kere kullanıyorum cnm sabah kahvaltifan bı saat önce yada yemekten iki saat önce
Neslikra06 pinarkibar gece yatmadan içme sebebiniz ne acaba bende bu ilacı içince midem çokk kötü oluyor sizde de mi öyle oluyor ondan mı gece içiyorsunuz
Bebetooo1 Ben kullanamıyorum ya sizde bulantı yapmiyormu hiç doktor verdi ama 2 defa içtim sadece içtikten yarım saat sonra cikartiyodum siz nasıl içiyorsunuz yardımcı olun🥰
Efemom2 Bebetooo1 ben dedigim gibi kahvaltıdan 1saat sonra içiyorum bi sorun yaşamadm aç karnına bulantı yapabilir dedi doktorum böyle önerdi başından beri böyle içiyorm
pinarkibar Neslikra06 evet gece içince daha rahat oluyor eczaneden alırken yemeklerden 2 saat sonra demişti bende gece yatarken içsem olur mu dedim olur dediler gündüz mideme dokunuyor
CansuDRY oykumm_1233 2 günde bir aç karnına içiyorum. Kapsülü yutmamak için içini açıp içiyorum. O zaman mideye dokunmuyor.