hunilimom Buseyllzr tam 3840 Gr doğdu 😂 6 dikiş 3 sag ve sol da aslında hiç olmucakti ama eli kulağında geldi o yüzden atıldı aslında tombik bebek daha kolay doğar cunki iri olduğu için kendini daha kolay itiyor
CansuDRY Buseyllzr O kiloda doğacağı da kesin değil ki. Doğumdan 1 gün önce 3.750 denmişti oğluma. 3.400 doğdu.
kuzeymomss Buseyllzr doğumdan bir gün önce son kontrolde 3400 çıkmıştı kilosu vere 3800 doğdu bebeğim, suni sancı ile normal doğum yaptım
Buseyllzr hunilimom inşallah bizimkinin de eli kulagindadir ama mecaz anlamda 😂😂 peki normal doğum çok mu zor kaç saat sancı çektiniz dayanilmayacak gibi mi ben sayılı en fazla 1 haftam var 39+3 olcam artık çok korkmaya başladım 🤦
Yamur12345 hunilimom katılıyorum bu söylediğine büyük kızımı zayıf doğurdum öldüm resmen küçük kızımı kilolu doğurdum çok rahat oldu doğumu 4 dikiş tek yedim
Seval4120 hunilimom ya maşallah . Bana da geçen hafta 3.500 gr demişti bende korkuyorum normal doğum yaptım 2 kez ama doktor da 40 hafta olursa 4 u geçebilir dedi. İnşallah bir hafta daha beklemez de normal doğurabilirim
hunilimom Buseyllzr 5 saat de doğurdum canım suni ile öyle vay çok kolay diyemem tabi ki ordan bı can çıkıyor ister istemez bir zorluğu oluyor önemli olan bana göre sanciyi doğru karşılamak ben öyle yaptım suni almama artı devlet hastanesi olmasına rağmen (devlet kötü algısı var tamamen il ilçe ile alakalı) çok memnundim hiç yatmadim duşa da girdim 20 dk doğum oldu en zor kısmı ben ikinamadim bir kez karnıma basıldı
Buseyllzr hunilimom suni alırken yürümeye izin veriyolarmi hangi hastanede yaptınız? Bende devlette yapcam ama kesinlikle katılıyorum devlet kotu diye adı çıkmış bende Ankara şehir hastanesinde yapcam bugün gebe okulu eğitimine katıldım doğum odalarını fln gördüm tek kişilik tertemiz ebeler doktorlar çok çok iyiydi. Benim içim hastane yönünden çok rahat sancılar da son dakikalar da gelenler zor oluyormus sanırım ilk gelenlerde çok zorlanmam çünkü ben adet sancimda yastıkları ısırıyordum yumurtalık kistimden dolayı çok ağrılı geçiyordu alışkınım 😂 tek korkum doğum esnasi kesi ve dikişler 🤦
Seymoshh Buseyllzr sancı alırken tabiiki yürüyüş egzersiz vs yapabiliyorsunuz bebeğin iyice kanala inmesi açılmanın hızlanması için
BusraKader Buseyllzr bende Ankara şehir hastanesinde kontrollerimi yapıyorum nasip olursa doğum da orda inşallah ben çok memnunum özel hastane gibi ilgileniyorlar
hunilimom Buseyllzr bazı hastaneler yatiriyormus ama benim hastanem Kocaeli Gölcük de devlet hastanesi ebelerim de çok iyiydi hatta beni yürürken gördüklerinde böyle hareket felan yap demislerdi sancı odasında direk gibi bişe vardı sancı gelince ondan destek alıp squat yapıyordum yanım da annem vardı o belime masaj yapıyordu sancı ve doğum odası tekti doğum bittikten sonra ki oda da iki kişi kaliyorduk benim için sıkıntı yoktu hiç görmedim arada perde vardı bı cikicagimiz zaman yanımdaki kişi ile sohbetimiz olmuştu ilk sancılar uzun zamanda geliyor önemli olan ve zor olan son saatler 1 dk geliyor şiddetli oluyor bende acillik olurdum her ay 😂 kesi dikiş olayı da hissetmiyorsun o an uyusturuyorlar sonrası tabi sana kalmış bakımını felan güzel yaparsn dikkat edersen zorlanmazsin perine masajı var bu vajina ağzını esnetiyor onu yapabilirsin mesela
Buseyllzr CansuDRY ben 4 gün arayla farklı cihazlarda ultrasona girdim ilkinde 3600 çıktı 2.de 3660 doğurana kadar 3700-3800 olur diye düşünüyorum ama eksik ya da fazla da cikabiliyormus tabi belli olmuyor ☺️
Pembe03 41+2 haftamda 4.200 kg doğdu bebeğim ilk hamileliğimdi ve kendi sancımla doğdu . Sancım geldikçe rahmin açılması için hareketler yaptım , duşa girdim . Sonrasında hastaneye gittim 15-20 dk sonra doğum oldu .
Buseyllzr Pembe03 yaa ne güzel valla maşallah hangi hareketleri yaptınız sancı geldikce bende yapayım aklımda olsun?
Pembe03 Ayrıca 2 dikişim var . Korkmayın eğer doğru zamanı beklerseniz açılmanız tam olur İnşaAllah hiç dikişe gerek kalmaz.
CansuDRY Buseyllzr Ben de iki doktor takipliydim. İkisi de hep iri bebek dedi. Küçük de değildi ama dendiği gibi de olmadı.🤷🏻♀️
Pembe03 Buseyllzr Ben instagramda ebeayşeyi takip ediyorum onun gösterdiği bi çok hareketi yaptım . En çok yaptığım hareket çömelmeydi sancı geldikçe çömelmiştim . Sizde pletes topu varsa oda çok iyi ilerleme sağlar . Ayrıca 38 haftadan sonra vajinaya zeytin yağı sürüp masaj yaptım . Perina masajı yapamadım ama bence yağda etkili oldu açılmada .
Pembe03 127383 Sabah 7:30 gibi düzensiz sancı girdi her sancıda dediğim gibi hareket ettim mutlaka . Sonrasında 8:30 dan sonra yavaş yavaş düzene girdi sancılarım yine evdeydim hastane çok yakındı çünkü . Duş aldım ve 13:00 gibi hastaneye gittim gittiğimde sancılarım 5 dk 1 düşmüştü . 8 cm açılmam vardı hemen doğuma aldılar . 20 dk anca sürdü doğumum .
Buseyllzr CansuDRY çok iri olması da iyi değil zaten ideali 3400-3500 gibi geliyor bana benim eşim 4 buçuk kilo doğmuş mesela kaynanamın 3.dogumu olmasına rağmen kilodan dolayı zorlandım diye anlatır
hunilimom Hulya3456 bana doktorum 5 kiloyu bile rahat dogururmussun demişti 😂 ben 10 gün sonra felan ayna ile baktım öyle dikiş gördüm ben iki kez dikildim