Deletedmom7373700 Deletedmom727271 ben sabırsızım hemen çoğalsın 😂 hareketler başlayınca da eee bu ne zaman doğacak demeye başlarım. Eşimi deli ediyorum 😂
Deletedmom7373700 -MinikveAnnesi- bende tatlıyı çok yiyip sırt üstü yatınca hissettim. Eşim gidecek bir kaç haftaya. O gidene kadar tekme gelmezse ancak 20. Li haftalardan sonra hisseder 🥲
Deletedmom7373700 Meyra41 ikinci gebeliklerde daha erken hissediliyormuş sanırım. Ama tabi 12. Haftada olur mu bilmiyorum
Deletedmom7373700 Haticee7818 evet erkek 24. Haftadan sonra net oluyor falan diyorlar. Erkek bebeğe hamile olan tüm tanıdıklarım geç hissettiğini söylüyor. Benimki kız. Bakalım ne zaman tekmelemeye başlayacak
sumelegi Deletedmom7373700 o dönemlerde insan hissetmek için hevesli olugor ama 32 den sonra hareket neymiş görüyorsun
Deletedmom7373700 sumelegi evet zor oluyormus artık son haftalara doğru. Artık can atıyor biraz dur diyip şikayet edeceksin o zamanda diyorlar 😂
Deletedmom7373700 Gulsumdamla atar annesi. 24. Haftadan sonra öyle tekme yumruk başlıyormuş sanırım erkekler 🤭
Gulsumdamla Deletedmom7373700 benim doktor detaylı da dedi zaten sen geç hissedecen plasentan öndeymiş 😏😏 ama işte ilk gebelik ya insan sabredemiyor🤣