2koftemom bende 18 saat suni sancı çektim öyle bir şeydiki bitsin yeter dedim normalde doğumhaneye inlettiler Benim gıkım çıkmadı🥺 Benim çatalın yanların da ipler vardı ben onlardan güç alıp ıkndım arkamdan bi ebede karnıma doğru ittirdi beni ,3 ıkınmada kızım çıkmıştı ama doktor söyledi az daha kesicektim ama kontrollü ıkındın gerek kalmadı diye