Htce1 konyadayım ben çok memnun kaldım tek sıkıntı özel oda değildi iki kişilikti önceden sormadık hiç belki verebilirlerdi. Onun dışında hemşireler doktorlar yemekler olsun gayet güzeldi. Sezeryan olduğum için bana özel yemekler getirdiler üstleri kapaklı kapalıydı. Odalar da temizdi