hunilimom moom222 iki gebelikte de gelmedi şuan 30+1 deyim bunda yol hala maşallah doğduktan sonra suyum vardı tek meme 2 yıl emzirdim süt gelmedi sütüm yok demek değil
Princessmom moom222 ilk hamlelgmde bende gelmeynce süt üretlmyormu acaba dyodum ama doğum yapar yapmaz geldi 😊 şmdi hamleym yne gelmyor ama sonrası önemli zaten
sema_altas55 moom222 gelir canım inşallah merak etme plesenta vücuttan alınınca süt hormonu devreye geçiyor diye biliyorum hemen gelemyede blir ama gelir mutlaka ☺️
moom222 sema_altas55 ayh hemen gelmesede gelsinde cnm ya ilk gebeliğim bnm braz tedirgin ve meraklıyım 🥰
moom222 hunilimom aslında merk ettgm buydu acaba sütüm mu yok diyordum cvp için teşekkür ederim gayet aydınlatıcı oldu