127383 regl ağrısı gibi hafif ağrım vardı.Ebemiz ile konuşurken sana yakın hastane gel bakalım dedi. Gittim 5 cm olmuş. Hastaneden çıkamadım hemen yatış yapıldı. 38+1 di günüm. Dayanılmıcak gibi bir sancı çekmedim. Yürürken hastanede suyum geldi o zaman hızlı ilerledi açılma, bebek o zaman tam dayamış kafasını. Kolay doğum oldu, ebe dokunmadı bile bana doğumhanede. Tek ıkınma ile geldi oğlum. Ve tüm hamile arkadaşlara kolay doğum olsun🙏🏻 Ben şimdi de bir aksilik olmazsa yine normal istiyorum.