Hatice123beril hiiiç korkma bende normal dogum istiyorum 39+6 yim şimdi geldim hastaneden 3 saat arayla iki kere çatı muayenesi yaptilar iyi ki de yapmislar 1 cm açılma oldu , doguramicam diye cok korkuyordum ama bana bi cesaret geldi. Kendini kasmadigin sürece hic acımıyor o an çocuğa odaklanmak insana güç veriyor