Tugcezeynep89 Hazniyee normal canım yerleşme kanaması diyorlar bende 3 gündür kanama var iğne ve hap veriyorlar sen doktoruna danis stres yapma
zamaneannesi80 Hazniyee herşey olabilir canım doktorunu ara bi acile git.. ben 6. Haftamda olmuştu önlem amaçlı iğne yapılmıştı hemen kesilmişti
Hazniyee Tugcezeynep89 nasıl korkuyorum ılk gebelıgım sıkıntılıydı ve kaybettım bunda da aynı sey olucak dıye tedırgın oldum
Tugcezeynep89 zamaneannesi80 geçmiş olsun sizede bende 6+2 yım kanamam var 3 gündür iğne ve hap kullanıyorum ama kanama hafifledi tamamıyla bitmedi
Tugcezeynep89 Hazniyee valla canım ben 3 gündür yatıyorum iğne vuruluyorum adet kanaması gibi gelmiyorsa sorun yok diyor doktorlar
Nazli358 Hazniyee canım benim de ilk gebeliğimde kaybettim bende de şuan lekelenme oldu 11 haftalığım aynı korku endişe bende var ama en iyisi doktora danışmak
zamaneannesi80 Tugcezeynep89 benim de üç gün sürmüştü üçüncü gün iğne yapıldı sabah 10 gibi daha sonra 3,4 saatte kesildi