Kelebek95 bugün instagramda önüme çıktı, kimde olduğunu hatırlarsam buraya kopyalardım. bulursam yine atarım ama reklam gibi çıktı o yüzden kimdi bilmiyorum.
Granül kullanılmadan önce su ile karıştırılıp kullanılması gerekiyormuş yoksa makine borusunda vs birikim yaparak makinede bozulmaya yol açabiliyormuş. Bir araştırın isterseniz tekrar. Günümüz koşullarında makinenin bozulması da büyük bir risk zira 🥲
Ben kendim green clean almıştım hiç bilmeden onunla da devam etmeyi düşünüyorum şimdilik.