Zbyded bana da dediler stent diye ama taktirmadim 26. Hafta Kabus gibi geçti hem özele hem devlete gittim ikisi de çok ciddi vakalar var seninki ileri degil dediler 18 di benim boyutu stent takarsak rahat edersin ama onun da bir agrisi olacak çok su iç dediler devletteki doktor ultrasonda kum dökuyorsun gibi görüyorum dedi su iç dediler ya, ben o gece sabaha kadar 4 lt falan su ictim sabah bir uyandım ki anamdan yeni doğmuş gibi oldum bütün ağrım birden rahatladı 4 gün sonra tamamen bitti 33. Haftaya geldim çok sukur şuan ağrı yok ama çok su içiyorum radyolojideki ultrason çeken doktor bile bende de oldu su iç demişti. bi dediğimi dene idrar suzulmedigi icin birikiyormus bobrekte ve kum tortu enfeksiyon gibi şeyler o ağrıya neden oluyor monurol verdiler mi o da temizliyor rahatlarsın idrar yolu yanman geçer