Yani arkadaşlar hayatın maalesef gerçekleri var. Birileri üzülmesin moral bulsun diye yazılmış olabilir ama gerçekleri de gözardı etmemek gerekir diye düşünüyorum. Herkesin bağışıklık sistemi, taşıdığı kalıtsal yapı vs farklı. Şimdi senin annen içmiş sigarayı bir şey olmamış diye bir başkasına olmayacak mı ? Ya da gebelik ve doğumdan sonra atıyorum on yaşına kadar sağlıklı oldu diye sigara kaynaklı rahatsızlıklar sonradan ortaya çıkmayacak mı ?
Bir tane iç diye tavsiye veren var doktorlar bir tane ile üç ya da paket arasında fark olmadığını bir tanenin bile bebeğe zarar vermek için yeteceğini söylüyor.
İçinde çakmak gazından asetona kadar neler var. Bebeğinizin seçme hakkı yok onu buna maruz bırakmayın. Yeni doğmuş bir bebeğin eline sigara verir misiniz gözünüzün önüne getirin. Evet zor, stresli ama olmaz diye bir şey yok. Bırakabilirsiniz. Allah yardımcınız olsun. Çabalayın…