tolbetulll Merhabalar kızlar , prilam ilacım bitti onun yerine zofer kullanan var mıdır ? İlk 3 ayda pek önerilmiyormuş kağıtta öyle yazıyordu ama çokta kullanan memnun kalan kişiler var
Mrvyldrm1 tolbetulll iki gebelipimde de kullandım. İkinxi gebeliğim bitmedi hala ve hala kullanıyorum. 26. Haftam bitiyor. İçmeyince çıkartıyorum. Allah a emanet deyip kullanıyorum yaoacak bir şey yok.
Cicilibicili Bebekdelisi ben gece yatarken içiyordum çünkü midemi yakıyordu. Kendinize göre ayarlayın, özellikle bulantınızın yoğun olduğu saatlerin öncesine denk gelsin
Rmyskymz Canım ilk 3ay prilam kullandım ama bana fayda etmemişti. 3ay i doldurunca doktorum günde bi tane zofer kullanabilirsin dedi. Şuan 6. Ayimdayim hala zofer kullanıyorum onsuz olmuyor🥴
Sngl_12022 Bana zofer 4 mg fayda etmesi 8 mg olani yazdi doktorum 9 ay boyunca kullandim ama son aylarda ilaci bölerek kullandım sizde azaltarak birakabilirsiniz . Oglum suan 3 yasinda 😌