Gebelikte bilgisayar ve telefonla çok uğraşmak riskli mi radyasyona maruz kalıyoruz ya bu benim aklıma çok takılıyor çalışıyorum odada 10 tanr bilgisayar var ve telefonlada uğraşan bir insanım sizinde fikirlerinizi almak istedim arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum.