Seyoelif ya sen 159 değerle nasıl ayakta kalabiliyorsun 😱🥺 Ben 3 gün önce crp olcutrdum ama baya şikayetim vardı kusma , ishal , ateş , titreme hastaneye gttiim crp 37 çıkınca apar topar beni yatırdılar. Serumlarla kendime geldim. Hemen bir hastaneye daha git canım 159 çok yüksek