hasannisa Yakın zamandan doğum yapan var mı? Tiriajdan ne zaman sıra veriyorlar işleyiş nasıl doktorlar falan? Sezeryan olacağım kaçıncı hafta da alınıyor bilgisi ola varsa yazabilir mi
Melekprenses hasannisa randevu alıp gidiyorsun kontrolde doğum için gün veriyorlar sanırım 35 36. Haftada verirler sezaryen 38 de oluyor genelde.
2bebe1gebe hasannisa 2021de yaptım ben doğumu peşpeşe sezaryan olduğundan 37.haftamda gittiğimde 39+3 e verdiler günümü trayaja sabah gidip almıştım 36 dan sonramı ne orası veriyordu benim zamanımda
bsnrd hasannisa 36.hafta olunca triyajdan veriyorlardı en son ben 4ay önce doğum yaptım.39+3muayneye gittim doğuma aldılar.suni sancıyla başladk sezryana döndük mecbur. Ve çok memnun kaldım.suan randevu olayı nasıl bilmiyorum 🙂
myangelson hasannisa Bende şuan Diyarbakırdayim ama Sakarya da doğum yapma ihtimalim var buralarda durayım bende merak ettiğim konuydu
MelekAras hasannisa merhaba hastaneye sabahtan gidince sıra veriyorlar, yarın ilk iş gidin 37 olmuşsunuz ☺️