Murgul Kızlar emziren anneye korunma tavsiyesi ne edersiniz? Sağlık ocağına mı gideyim hastaneye mi gideyim nasıl oluyor bu işler kızlar
Ervaannesi Murgul ben sağlık ocağındaki hemşirem çok ilgili olduğu için ona gidip danışmayı düşünüyorum 😊
Bsra35 Murgul en iyisi eşinin korunması kondom ile bende spirale hiç guvenemedim en iyisi eşin korunsun hem ilaç alıp vücuduna zarar vermezsin hemde spiralde herkese gelmiyor yinede karar sizinn
Murgul Ervaannesi Genek olarak korunma konusunda sağlık ocağı bilgi veriyormu Biz önceden doğal yolla korunduk da ilkkez bi yöntem kullancam
Murgul Sude-96 çok zod mu acıyor muu takılırken 🙄 Beklemediğim bi anda hamile kalmak hiç istemiyorum Burdada her yönteme rağmen hemen hamile kalanları okudum ilişkiden soğudum 😑
Sude-96 Murgul regl ilken gitmezsseniz biraz acıyor. Ben korunarak hamile kalınıyorsa nasip derim artık kokemayın o kadar
Ervaannesi Murgul sağlık ocakları aile planlaması yaptıkları için bu tür bilgileri de veriyorlar. Spiral için de tam 40.gün gitmeniz lazım zaten 🌼
3prens71 Murgul bende spral düşünüyordum gecen gun sordım 6 ay sonra dedıler sezeryan benımkı o 6 ay nasıl gecer blmıyorum😅ıkıncı oglumdan sonra hap kullanmıştım ama emmedgı ıcın vermişlerdı emzırenlere hıc bır ılac yok galıba
ahmetinoznuru 3prens71 emzirenler için de ilaç var demişti ebemiz ben de kırkımız çıkınca gidecem görüşmeye bizim ebemiz kondom önerdi spiral önermedi
Sedefege 3prens71 var var benim doğumdan hemen sonra doktorum yazmıştı cerezatte gibi bir ismi vardı ama ben hap kullanma taraftarı olmadığım için bıraktım. İlla hap olsun diyorsanız emzirirken bunu kullanabiliyorsunuz
3prens71 Sedefege cok ıyı olur bnce spralı mecburen taktrcktım bnde gerek kalmasa daha ıyı hapta sorun yasamadım bn ıkımcıden sonra 6 yıl o seklde korundum
Sedefege 3prens71 ben saatli ve günlük içme zorunluluğundan dolayı yapamam kendime güvenmiyorum. Yapabilen tebrik ediyorum valla 😊