Naz12- benimde 5 den fazlaydı kuzum, doktora gittim dogum kontrol hapı verdi. Kullanmadım, evlendikten 4 ay sonra hamile kaldım. Bende çikolata kisti engel olur diye açıkcası 1 sene düşünmüyordum erken diyordum. Ama süpriz oldu. Yani tedavi sogan kürü vs hiç denemedim. Cok arkadaşım var cikolata kisti olup hamile kalan, bence hamile kalmaya asla engel değil. Engel olsa ben kalamazdım. İnşallah hayırlısıyla sağlıkla sende evlat sahibi olursun, dualarımda yer vereceğim. 🙏🏻🥰