Fatmayaz eşim anneme ve aileme karşı herzaman saygılıdır sağolsun. Benim onun ailesine olmadığım kadar hatta. Dün taburcu olduk hastaneden eve gelince dedim bu gece annem bizde kalsın sen erkek kardeşinle git annemlerde kal kaynanam ve eltim de salonda yatar. Bana Ne dese beğenirsiniz. Alışmayalım öyle hep annen bizle olacak değil Yâ.. bunlar onun sözleri değil.. annesi ne dese ister istemez etkisinde kalıyor.. Dün herşeyi bahane edip iki 3 kere ağladım sancım var deyip ağladım sütüm Yok deyip ağladım.. sonra annemi eve bırakmaya gitti eşim annem konuşmuş üstüne gitmeyin diye. Eve döndüğünde eskisi gibi bakıyordu. Ama misafirler biraz daha kalırsa sıkıntı :))