A1907 Kızlar 25+6 dayım yrn doktor randevum var bi cok tahlil ve seker yüklemesine bakıcaz dedi. Seker yuklemesi nasıl yapılıyor saat bası 3 kan tahlili yapılıyor diye duydum endişeliyim 😦😦 öğlene kadar ac bekleyeceğim sanırım 😔 tahlil olarak da ne yaptıracak sizce ? Bilenler yorum yapsın noluur
DenizSever A1907 ilk bi 50 gr içiçek içeceksin ve 1 saat sonrada kan verıceksın sonra sonuç yüksek cıkarsa gece 12 den sonra birşey yemiceksin ve sabah ilk kanı verıceksın sonra 100 gr içiçek içiceksin ondan sonra 1rer saat arayla 3 kere daha kan vericeksin tabi buarada su bile içmiceksin yüksek cıkarsa dıyet verıyor doktor benım doktorum diyetisyene gönderdı şimdi diyet yapıyorum ve günde 6 kere sabah öğle akşam açlık ve tokluk şekerımı ölçüyorum doktorum öyle istedi tabı bu arada parmaklarım delık deşik oldu olsun yavrum iyi olsunda sağsalım önemli değil umarım seninki iyi cıkar 🤗
Gzd A1907 ben bu sabah yaptırdım, ilk aç karnına kan veriyosun parmaktan alıyolar, sonra kutu kola gibi içecek veriyolar bana 50 mg yapıldı onu içip tam 1 saat sonra tekrar parmaktan kan veriyosunuz, anında sonuçlarınız çıkıyo.
Pinarr A1907 ben yaptırdım. Aç karnına gidiosun. Direk kanımı aldılar. Sonra glikoz verdiler,tamamen içtikten 1 saat sonra gel tekrar kanını alıcaz dediler. İçtim hızlı hızlı. (Abartıldığı gibi aşırı şekerli kötü değil gazozun çileklisini içmiş gibiydim gayet güzeldi) 1 saat sonra tekrar gittim kan verdim. Sonra yemek yemeğe gittim zaten. Sonuçlar 1 saate çıkar dediler. Yemeğimi yedim sonuçları aldım 😊 gözünde büyütme. Millet öyle anlatıyor ki benim ödümü koparmışlardı. Kusucaksın yok bayılıcaksın die.
Gurbettebianne A1907 benim doktorum şeker yüklemesini önnermemişti.onun yerine açlık tokluk testi yaptırdı canım . Aç kan veriyorsun sonra kahvaltı yapıp tam 2 saat Sonra tekrar kan veriyorsun .onda çıkıyormuş zaten
MedineDinztrk Ben yaptırdım Canım aç gidiyorsun ilk kan alınıyor sonuç çıkıyor sonra 75lik yükleme yapıldı bana sonra bi saat bekledim kan verdik sonra tekrar sonuç çıktı bi saat sonra yine kan veriliyor toplamda 3 kere kan verdim öğlen saat 12 De bitmişti işim 👍🏻
OglusAnnesi Şeker yüklemesi için riskli bebeğin karaciğerine birden yükleme oluyor yaptırmayın felan diyorlar bende ocağın sonunda yaptıracam doktorum mutlaka yapacaz dedi. Kafam karıştı sizce bebeğe bir zararı olur mu?
Pinarr OglusAnnesi inanma öyle şeyler. Dünya kadar araştırdım. İçtiğin portakal suyu daha şekerli. Yaptığın kahvaltı daha şekerli. Kadın doğum uzmanı olmayan,başka branşın doktoru çıkıo atıo ortaya bişey sonra sorun oluyor. yaptırt çünkü şeker yüksekliği zararlı sana da özellikle bebeğe de.
Sonay OglusAnnesi doktorlar yaptırın diyo ama ben yaptırmadım ilk gebeliğimde şuan ikinci gebeliğim yaptırmayı yine düşünmüyorum😏
DenizSever Ben yaptırdım ilk 50 gr içiçek içtim kan verdım 189 çıktı ıkıgün sonra tekrar yaptırdım aç gittim ilk kan alındı sonra 100 gr içiçek içtim tekrar 1 er saat arayla 3 kere daha kan alındı yüksek çıkınca gebelık şekerı doktorum diyetısyene gönderdi şimdi diyet yapıyorum aynı zamanda 3 gün günde 6kere şekerıme bakıyorum bakalım inş kontrol altına alıcaz 🙏🏻
Serdogrul DenizSever bende de yüksek çıkmıştı ama ben hamılelgın en başındsn berı her gun olcuyorum sabah öğle aksam dedıgın gıbı artık parmaklarım hissizeşti 😂 neyse diyorum az kaldı en azından. Kontrol altına alınamayınca insilün başladık artık bız
A1907 Ayyy kızlarr ya .s yapmayın bir sürü delik deşik olacam desenize 😣 üst üste hemde bide açlık var nasıl beklemeli o kadar saat 😦 simdi gece 12 den itibaren bişey yemiyeyim bari de sonuc dogru cıksın inş ertesi gün 2 gün sonra fln gel diye cagırmaz bidaha 😔 normalde gece süt içiyorum hemen 12ye kadar ne vaf ne yok mideme depo yapayım en iyisi 😂 çok teşekkür ederim kızlar sagolun 😙😙
BusRAmazan Bn sbh aç qittim 50 lik içtim bı saat sonra kan werdim o kadar bnde 2.3 kere alınıyor duydum ama bnden bı kere aldılar
Zhenis Ben oglumda yaptirdim hic bisey cikmadi o sekeri ictim midem bulanip istifra edince tekrar verdiler koca bi bardak seker ne demek ikincide yaptirmadim Allaha biraktim elhamdulillah kizimla ikimiz gayet saglikliyiz degmedigini gereksiz ve sagliksiz oldugunu dusunenlerdenim 🙂
-silinmis110- Zhenis ay bende yaptırmak istemiyorum ilk gebeligimde v Birsey çıkmadı bundada yapmak istemiyorum zaten tatli yemeden duramıyor um birsey olsa belli eder miydi acaba 🤔
Zhenis -silinmis110- bilmem hic bi fikrim yok bide ozel hastaneye gidiyosaniz her teste servet odemek zorunda kaliyosunuz valla ben seker testine verecegim parayla kizima guzel ciciler aldiiimmm 😀😀😀 arada da saglik ocaginda aclik tokluk kan sekerime baktirdim ohh miss
A1907 Pinarr sagol cnm allah razı olsun. Bende ac geldim gece 12den beri acım 🙈 kanı verdim glikozu içtim şekerli çilekli gazoz olunca iyi bile geldi 😁 hatta eşimin bile vanı cekti 😀 1saat sonra sonuc iyi gelirse kosa kosa yemek yemeye artık sınırı gecerse 1 saat daha beklicem yemek için 😞 olsun simdilik gayet iyi endişelenecek bişeh yokmus 😊😊
Pinarr A1907 çok iyi 😊 değerler iyi çıkar inşallah. Ben 2. Kanı verince sonuçları almadan yemeğe gitmiştim 🤗