Benimennembirmelek Kız bebek anneleri bebeğiniz sağ taraftami sol taraftamiydi ben 4 aylık hamileyim sol tarafta sertlik ve şişkinlik var
Benimennembirmelek Esraates ayy kız olmasını o kadar çok istiyorum tabiki önceliğim Rabbimden hayırlı bı evlat olsun ama ilk bebeğimizin kız olmasını çok istiyorum inşallah iki gün sonra ogrenicem
Benimennembirmelek Busrakalperay Lavanta27 benimki hep sol tarafta her zmn belli olmuyo ama bazen yumurta gibi göbeğimin üzerinden belli oluyo🥰
Lavanta27 Benimennembirmelek ay çok şirin 🙈toplanıyor her halde bende o haftalarda sertlik toplanma oluyordu şimdi haraketlerinden hiss ediyorum nerde olduğunu inşallah sizde tez zamanda hiss edersiniz yavru kuşunuzu🤲🏻🤗🐥🐥
Asil_hatun Benimennembirmelek cinsiywti ne canm benim ilk hamilelik belirtisi erkek ogullarimda sağda ağrım oldu hep simdi kızımda da solda ağrım oldu ama simdi hareketlerini erkek çocuklarım gibi sağ da hissediyorum 16 haftalık kız dedi hala guvenemedim detaylida erkek diyecek diye bekliyorum
Benimennembirmelek Asil_hatun benimki daha belli değil iki gün sonra ogrenicem ama çok merak ediyorum sol tarafta siskinligim ve sertliğim var agrilarimda hep solda oluyo