Merhaba arkadaşlar, taksoplazmaya bağışıklığı çıkmayan anne adayı var mı? Yani kedim dışarıya hiç çıkmıyor zaten ve 3 ay zaten birlikte vakit geçirdik bir şey olup olmadığını nereden bilebilirim ki? Birde kedimi doğum olana kadar anneme emanet ettim ancak anneme gidip geliyorum, kalıyorum mecburen. Ve kedim beni gördüğü için benden ayrılmak istemiyor, mecburen temasimiz oluyor. Bu durumda olan var mı? Çok zor bir süreçteyim. Bı yanda terk ettiğim evladım bir yanda karnımda ki bebeğim iyiliği için bir şeyler yapma çabam. Ama başarılı da olamıyorum…