Nur009 gümüş kapak kullandım ama iş işten geçtikten sonra ama yinede işe yaradı ilk zamanlar aşırı yara oluyor 😢 belki kremi önceden kullanmaya başlarsanız gerek kalmayabilir ama yinede bütçe varsa al kenara koy
Gümüş kapak ve 3 tane göğüs kremi kullandım anca geçti 😂 benimki yarılmıştı o derece
Göğüs pedini ben hala kullanıyorum çünkü emzirmediğim zamanlar iç çamaşırım süt oluyor istemsiz akıyor 🤷🏼♀️ Valla ilk hafta abartısız söylüyorum acemilikten ötürü ne tshirt kaldı giyecek ne sütyen nede atlet 😬😂 emzirme sütyeni falan kullanmadığım zaman diğer göğsüm açık kalıyordu bu sefer ordan süt akmaya başlıyordu bebeğin heryeri süt oluyordu 😢