Seda3309 ben içmiyorum ama bir ablamın, kızının, alnında rengi mor bir et parçası gibi bir eşy vardı doğduğunda doktor sigaraya bağlı olduğunu söyledi bir taneden bir şey olmaz demeyin içtikce bebeğinizin yüzünü aklınıza getirin onun, yüzüne o dumanı, üflediğinizi düşünün şimdiden zehirlemeyin yavruyu inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız