Abcd12 Merhaba kizlar sizin tecrubelerinze dayanarak bişey sormak istiyorum e bebekte indirim var ıslak mendil de daha 4 aylık hamileyim alsam kurur mu yoksa iyi durur mu doğumum Kasım Aralık gibi
meltemkumsal16 Abcd12 bizde 2 ay oldu alalı daha doguma 1 ay var kurumadı arada ev içinde lazım oluyor açıp kullanıyoruz 🍀
hunilimom Abcd12 hangi ıslak mendil gölge de dolap içinde durunca ağzını da acmazsan kurumaz marktten aldiklarimiz sanki her ay çıkıp piyasaya dağıtılmiyor hoş ben 24 lu paket alıyordum baya uzun gidiyordu baby turco hiç de kuruma olmadi
meltemkumsal16 Abcd12 https://ty.gl/imtur6qzqz ben bundan almıştım ama bu fiyata değildi guzel yumusacik kokusuda cok iyi 🌸
Deletedmom547899 Bende Mart’ta aldım Eylül’de doğum yapacağım kutusunu açmadım güneş görmeyen odada bekliyor şuan.Depodada böyle bekliyor sonuçta kuruyacagini düşünmüyorum.
Mine14 Abcd12 kapakları alta gelecek şekilde ters koyarsan 1 yıla kadar skımtı olmaz stok yapan bir sürü insan var 👍🏻
Sbm050421 Abcd12 bende aldım erkenden , karalık bir yerde paketi ters durursa bir şey olmaz dediler bende öyle muhafaza ediyorum
Berglgzg @“Abcd12” ben 3 koli falan aldım hiçte bişey olmuyo ağzını açmadığınız sürece indirimleri kaçırmayın bence iyi oluyo 🥰❤️