Crnn_1 valla dediğim gibi ben hamile kaldım 2-3 ay sis gezdim sonra indi sislik sakinledi sonra doğuma yakın yine sisiyo doğumdan sonrada baya sisiyo süt dolunca. bebek emdikçe rahatlıyo ama. düsün benim göğsüm 80 anca vardı aradan tren geçerdi simdi iki memem birbirne değiyo 🤭😂😂🤣