Ayseee01 benimde tansiyonum 14 10 14 9 çıkmıştı hastanede idrar da protein varmi diye baktılar çıkmadı o yuzden hap verdi alfamed gunde 1 tane yutuyorum bugun en fazla 14 8 çıktı bende çok korkuyorum daha 33+2 deyiz keske 35 ten sonra olsaydı çok geçmiş olsun sizede bebek nasıl tansiyon yükseltecek bir seymi yediniz