Eltim 26+6 haftalık 1100gr doğum yaptı 2 ay hastanede kaldı bebek sütünü götürdü sürekli şuan 9 aylık oldu. Erken doğduğu süre kadarını geriden sayiyolar yani şuan 6aylik gibi kalan herşeyi çok şükür iyi bebeğin korkmayın stres yapmayın Gelmek isterse de sağlıkla gelsin inşallah tabiki vaktinde gelmesi iyidir😇