Aysgl123 154 cıktı bugun kendi doktoruma gittim 140 üzeri biraz yüksek sayılırmıs ama ilaç tedavisi ya da insülin gerektirmez dedi. Ben 100 lük yaptırmak istemiyorm dedim o zaman şekerinz varmış gibi kabul edip yediklerinize dikkat edin dedi. Ben de öle yapmayı düşünüyodm zaten. Ordan cıkınca diyetisyene gittim ve beslenme programı aldım 100 lük yaptırmıcam ama yaptırmanın bi zararı yok dedi doktor. Ama illa yaptır da demedi bana bıraktı ben yaptırmamayı tercih ediyorum