Esmeeer4221 Iyı aksamlar kızlar 6 aylık hamıleyım karnım bırden semsert oluyo gerı duzelıyo bugun bıkac kez oldu sızce normal mı belımde karnımda agrıyo oluyo kısa surelı cok tedırgınım??
Bebekdelisi Esmeeer4221 kayısı varsa evde ye canım yoksa yemeklerıne az kımyon koy bide acık olacak afedersın ama tutma bir kaç hafta sürecek bol sıvı daha sıddetlenırse duphalac verır doktor
Bebekdelisi Esmeeer4221 o kadar kötümü gaz peki canım dayanabılıyorsan içme yok ama rahatım yok dersen 1 ölçek içebılırsın gebelere tek verılen ilaç duphalac