Tirtir5 Cgrunul ben fitil olarak kullanıyrum canım çünkü calısıyorum doktorum alttan al agızdan alırsan uyku halsizlik yapar cok uyursun demişti o yzden fitil daha etkili olur hem dedi o sekilde kullanıyorum
Senaras0604 Cgrunul Fitil olarak kullanıyorum ben de doktorum o şekilde önerdi ağızdan çok fazla bulantı ve sersemlik yapıyormuş
Fatmaztrk Cgrunul fitil olarak, ağızdan alınca çok yan etkisi oluyormuş baş dönmesi bulantı vs. Hemde fitil olarak daha etkili oluyormuş. Ama doktorunuz size nasıl uygun görürse öyle kullanın bence
Cgrunul Fatmaztrk doktorum farketmez iki türlüde kullanabilirsin dedi önlem amaçlı içiyorum zaten bi düşüğüm oldugundan dolayı.
Cyln_34 Bende fitil olarak kullanıyorum sabah aķsam ve 13 haftama kadar devam edecek benim doktorumda ağız yoluyla önermiyor mide bulantisi baş dönmesi halsizlik çok yapar dedi
Busra_05 Cgrunul sabah bir akşam bir canım ilk başlarda beni mahvetti ama mide bulantısı baş dönmesi çok kotuydum doktoruma sordum yan etkisi var yapar dedi ama tabi herkes de aynı etkiyi yapar mı bilmem
soybeansmom 1.5 kutu kullandım ağızdan, hiçbir yan etkisi olmadı bende. Kasık ağrılarım oluyor diye vermişti doktor ağrılar geçince bıraktırdı
ezgimm0027 Cgrunul fitil olarak kullaniyorum ilk bebegim erken dogdugu icin riskim vardi benim hamileligimin başından beri kullaniyorum hatta serkaj oldum doktorum fitil olarak kullanilinca dikiş kadar etkili olduğunu söyledi
mavininhertonuu Cgrunul Ağızdan alıyorum akıntım olduğu için, yan etki falan söylemedi bende çalışıyorum alıştım sanırım bir etkisi yok akşam yatmadan 1 tane içiyorum ama günde 3 4 tane içenler için ağızdan almak sıkıntı olabilir tabi
Sehrbnon12 Cgrunul ben 12 haftaya kadar fitil olarak günde 3 defa kullandım canım agız dan alındığında baş agrısı vs yapabiliryormuş diye duydum
-minikkelebegim- Denizz_48 nedenini merak ettim hamileliğin başından beri mi kullanıyorsunuz acaba yeni hamile sayılırım bende kaç haftadır kullanıyorum ama hamileliğin sonralarina doğru neden kullanılıyor acaba merakımdan soruyorum
-minikkelebegim- Cgrunul bende fitil olarak kullanıyorum kanamamdan dolayı başlamıştım doktorum bu şekilde daha etkili oluyor demişti ama doktorunuz nasıl tavsiye ediyorsa o şekilde kullanın bence
Denizz_48 -minikkelebegim- 33 haftada nts de sancı çıktı erken doğum riski vardı doğuma kadar kullanacağim hamileğimin ilk 3 ayında kullandım sonra bıraktim