Ben ilkinde içtim hep korkuyla ama 1 paket bitiyodu. Hep astim olacak bronşit olacak falan diye korkuyodum. Çok şükür oyle bı sıkıntı olmadi. 38+1 de 2.950 gram doğdu. Zayıf doğdu sadece. Bundada aynı şekilde bırakamıyorum.35+1 hamileyim yine Emzirme döneminde sigara daha çok sıkıntı oluyo. Bebek gazli oluyor. Sütün tadi da aci oluyor sanırım. Bebeğim doymuyordu.