Busmus34 Merhaba başakşehir çam ve sakurada doğum yapmak istiyorum yapan var mı acaba deneyiminizi paylaşırsanız çok sevinirim 🥰
esrasaluvan Busmus34 etrafımda gidenler memnun değil bende orayı istedim sonra özele geçtim, randevu dusmuor zaten
Dilek_44 Busmus34 benimde arkadaşım randevu düşüremedi acilden girdi sancısı olunca aldılar doğuma ve çok ta memnun kaldı
Busmus34 Dilek_44 ben daha önce ölüydü bebeğim orda almışlardı suni sancı vererek doktor ve hemşirelerden memnun kalmıştım şimdi inşallah Allah nasip ederse normal doğumuma da oraya gitmeyi istiyorum inşallah yine iyi hemşire doktor denk gelir