Caglaasya Biz bugün 20+0 olduk yol yarılandı bile bizle aynı olanlar kimler nasıl geçiyor göbüşler çıktı mı benim baya bi çıktı 2. Gebelik
Luckymom97 Caglaasya bugün 21 olduk bizde ilk gebelik ikiz göbeğim hafif çıktı mide bulantım 18 de geçti iki üç haftadır rahatız çok şükür 💕
Baliminannesii Caglaasya 21 haftalığız bizde bugün girdik ama hala kusma ve bulantılarım devam edıyor ilk gebelik 🥰🥰
ElifKumru Caglaasya bizde 20+2 yiz benimde karnım çıktı hatta biraz büyük mü acaba diyorum son ayımda nasıl olacak bilmiyorum endişeliyim 😂😂
Ezel1323 Caglaasya ikinci gebeliklerde daha çabuk çıkıyor galiba gobusler benim ilk gebelikte o kdar geç belli olmustu ki 🤭 ben hemen sisiyorm yemeği braz fazla kacirsam. Çabuk yoruluyorm ama Allah’tan bulantılar gitti artik
Caglaasya Luckymom97 mide bulantım 13 te geçti ama sabah ara ara bulantılarım olsa da ilk zamanlara bakılarak önemsemiyorum bile . Maşallah ikizlerinize sağlıkla gelsinler 🥰
Caglaasya Baliminannesii yaaa inşallah tez zaman da bulantılar da azalır genelde ilk 3 aydan sonra rahat dönem başlıyor ama kişiden kişiye değişiyor tabiki
Caglaasya ElifKumru benim ilk bebeğimde 22 haftada bile şuan ki kadar yoktu 2. Gebelikte daha çabuk çıkıyor