Eslem_1 merhaba bende 37. Haftamdayım benimde tam tersi aşırı hareketli bebeğim 15 haftada ilk hareketlerini hissetmeye başlamıştım. cinsiyet erkek onunla da alakalı olabilir deniliyor. Özellikle sormama rağmen iki haftadır doktorum nst bağlamadı bu hafta bağlıcak inşallah en önemli takip hareket takibi dedi son zamanlarda hareket takibi önemli deniliyor siz yine kontrolünüzde belirtin. Hareket biraz deri ve karın yapısı ile alakalı oluyor bir sorun olsa doktorunuz size söylerdi. Yine de içinizi ferah tutun 🌸