Gebelik testini yaparken klozette oturmuş sigaramı içiyordum negatif çıkacağından da emindim😂 sigaranın yarısında gözüm teste takıldı baktım çift çizgi😳sigarayı fırlatıp attım WC den çıkıp allahım teşekkür ederim diyerek hüngür hüngür ağladım ve bebeğime söz verdim sana çok iyi bakacağım diye.bu 3. Gebeliğimdi ilk 2 bebeğimi kaybetmiştim malesef🥺 dedim ki kendime o kadar bebeğin olsun istiyorsun kaybettiğin bebeklerine gecelerce gözyaşı döktün sigara içmeye devam edersen ve bu bebeğine de birşey olursa hakkın var mı sence ağlayıp zırlamana madem bebek istiyorsun içmeyeceksin bu sigarayı!!!günde 1 paket içiyordum gebeliğimi öğrendiğim an bıraktım içmiyorum şu an 26.haftamızdayız kızımla🙏🙏rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🙏🙏