Hamilelik nasıl gidiyor ? Bende bulantı devam ediyor halsizlikde cabası üstüne hep bir miskinlik , karnım da çok büyümedi ve hâla hareketlerini hissetmiyorum bu da endişelendirmiyor değil ve çok kilo da almadım 2 kilo aldım normal mi bilmiyorum . Sizler kaç kilo aldınız bulantınız var mı karnınız belirginleşti mi hareket hissediyor musunuz ? Umarım bebişiniz ve siz çok iyisinizdir cevapladığınız için teşekkürler 💗