Gulumser2804 Merhabalar kızlar ben hamile olduğumdan bu yana hep iştahsız ve ishal oluyorum ve hiçbir şey yiyemiyorum bu durum normal midir?
Nskyhn Gulumser2804 23.haftadayim normal günde gibi yiyorum hiç hamile değilim gibi bazen canım hiçbir şey istemiyor. Yani ara ara bence böyle oluyor. Halsizlik için kaçıncı haftanız ki?
Gulumser2804 Nskyhn 7 haftalık hamileyim ve iştahım yok mide bulantım ve kusma da yok ama herşeyden tiksinti geldiği için hiçbir şey yiyemiyorum